Monday, March 28, 2011

Hari Jadi

27 Mac 1985 - 27 Mac 2011

Dah agak lama aku tunggu tarikh bersejarah ni untuk buat entri pertama aku memandangkan blog lame dah di hapuskan. Sebenarnye bukan dihapuskan, tapi sengaja aku nak wat baru. Hope dengan wajah baru ni aku akan rajin meng-update cerita tentang hal aku,nia & anas.

Selama 6 tahun lebih aku couple ngan anas, hampir tiap tahun aku nak celebrate besday. Padahal time kecik-kecik dulu aku macam tak kesah je if tak celebrate2 ni..hum...

Ok ni antara gambar yang still ada dalam laptop aku yang telah di scan.Kualiti gambar terok sket.ngeh.ngeh

2006 - 21 tahun

Lokasi : KFC Seremban & Secret Recipe lOT 10
Status : Couple time study
Cake   : Name kek xingat, macam coffee cheese kot (King's)

tak sedap still teringat2.
Kejung dalam peti sejuk
Seronok dapat potong kek boypren belanje. 
Yeay!
tiup cover2 sebab nak mek gambar.

makan time.lasagnia secret recipe.yummy

2007 - 22 tahun
Lokasi : Genting Highlands
Status : Couple lagi
Cake   : King's jugak.Kek cokelat padat.

kek ni sedap sangat. full cokelat. kek king's jugak




orange juice! feveret

acara wajib. Tiup kek


time besday paling hepy.

2008 - 23 tahun

Lokasi : Genting Highland lagi. XBosan ke.
Status : Planning nak bertunang.
Cake   : Secret Recipe. Yogurt cheese. Best!

Sempat makan sikit je. Turun dari genting da cair.

dapat adiah! perfume ck ni sampai skrg still lum abis.aiyo
@ kenny rogers genting highland  

memang sedap. i like!!
2009 - 24 tahun


Lokasi : area Kl 
Status : Hampir bertunang
Cake   : Mocha, Vanilla, Choc cupcake from onepiece bakery

my 1st cuppies..time ni orang tengah hot makan cup cake.
Tahun ni xder tiup kek. So kene bergambar macam gini.

giler krim

ambik gambar lagi. cian anas terpakse melayan kerenah niny


2010 - 25 tahun
Lokasi : Umah
Status : Wife anas...:)& mommy nya
Cake   : My Feveret Strawbery Cokelet. Also Secret Recipe

baru abis berpantang. yeay da boleh makan kek

hubby yang extra baik.:) sayang b.

fuhhhhhhhh. 

kite potong! time ni nyanya tengah nyenyak tido.malam.


Hah.tula antara gambar-gambar sempena besday aku. Sebenarnye banyak lagi tapi gambar lebih kurang same je. Lagi2 gambar yang amek sendiri tu.iyu. Tapi sayang gambar time kecik2 dulu ntah mane ilangnye. Oklah next entri aku akan story pasal besday semalam pulak.

Bye Diary.NasNiaNy




Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

2 comments:

reen said...

dlm byk2 kek.. kek paling sedap ialah NIA.. ahahahha.. siap ko nya. bye

Irnie Rinawaty said...

nyanya kek bushuk masham mommy!!

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design