Saturday, December 31, 2011

Azam Tahun Baru 2o12

Sume orang mesti ade target yang diorang nak lakukan tahun depan kan...Aku??semestinye la..Walaupon azam tahun ni still ade yang tak tercapai dek akal, (???) tapi takpe aku akan bawak ke tahun depan punye azam. (teroknye). Ni aku nak listkan supaya nanti aku akan ingat selalu & harap-harap sumenye dapat. Insyaallah.


  1. Nak KURUS (ni lah azam tahun ni yang aku bawak ke tahun 2o12 tuh)
  2. Nak mengandung lagi.. (plan Disember 2o12)
  3. Nak start bisnes jual baju jenama Baby Kiko (ArissaAdellia collection)
  4. Nak beli rumah (target area Seremban)
  5. Nak KAYA (ish bukan main berangan. Yang ni sure kene bawak ke 2o13 nanti)

Haaa itula antaranya...harap-harap aku berjaya la...yang nombor 5 tu saje je. Sebenarnye aku ni baru nak start saving duit. Dah taknak boros + bazir lagi. 


Bye-bye 2o11..


Selamat Datang 2o12!


Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design