Wednesday, April 24, 2013

Naurra Arya

6 April 2o13


Alhamdulillah...harini merupakan hari ke 19 umur baby baru aku ni. Rase macam tak sangka & hepy sangat. Naurra Arya binti Md Nazri selamat dilahirkan pada 6 April 2013 di Hospital Colombia Seremban tepat jam 10.12pm seberat 3.39kg.:)

Ini die bunga cinta baru kami..
Anas punye keje..time ni aku dalam wad tengah rest2. Aku hulurkan camera suh anas snap gambar baby.
Pengalaman bersalin yang sangat berbeza dengan Nia Adellia dulu. Nanti ade masa aku cerita lah.
Bam bam..!
Anas tido teman aku malam tu...Nia pulak aku hantar tido umah ibu (pengasuh)
Pagi tu dah lapa gile sebab malam lepas bersalin tu aku tak makan pape...dahla semalaman tak leh tido. Hepi katenye.
Ni paginye...dah nak balik dah time ni. Tak puas i nak dok melepak tau. hihi.
Sempatla kakak sefamily datang. Tak lame lepas tu mama,papa,icap,ira pulak sampai.
Naurra Arya dengan auntie Intan
Along & Angah paling suke tengok baby. 
Kakak Nia
Anas amek single bed...so selesa lah sikit kan kalau family nak datang. Anas pon dapat temankan aku tido malam tu.

 Nanti aku sambung lagi cerita bersalin & berpantang aku kalini. Sekarang memang masa agak terhad sesangat. Dengan nak melayan Nia, baby, nak jaga diri lagi....


................mengantok......................



Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design