Sunday, July 24, 2011

~PutraJaya~

Nape entri ni tajuk PutraJaya.:)


Salam..


As usual,mesti terlewat nak post entry baru. Padahal idea banyak, gambar berlambak, cume mase je takde. Nape lah aku tak start berblogging time anak dara dulu, dah jadi mommy baru nak terhegeh create blog. Eh.


Ok 30hb July (Khamis) aritu aku apply cuti semata-mata nak gi sopping baju anak manja aku sorang tu.Anya. Macambiase la plan dari berbulan dulu akhirnya dapat jugak pegi. Bukannye apepun, disebabkan kekangan masa aku & kakak aku tu. Susah nak plan time yang betol-betol sesuai.


Lokasi Pertama : umah kakngah. (aku sempat terkunci dalam bilik air time ni. Hadoi ape la malang nasib. Dala nak cepat)
otw..nek kete angah pulak. *berfikir 6 kali untuk upload this pic
Lokasi Kedua : Maybank Putrajaya atas urusan perbankan. Hah.                                                                                                                                    




Lepas je settle kat Maybank, diorg tros gi minum-minum kejap kat area situ, pastu teruskan perjalanan ke lokasi tujuan utama. 


Lokasi Ketiga : Alamanda Putrajaya



Terus ke Baby Kiko. Geram tengok skirt yang latest..Sume lawa.

Thank Zura sebab bagi diskauuuuuuuuuuuuuuuuuun! Borong Skirt & Kasot cute untuk anak manja tros.

Lepas borong baju, legakan tekak pulak dengan ...............Shidap!

Aku yang habiskan air Cokelet tu!yummy

BBM 

Sambung shopping!!

cari kasot pulak dekat NOSE

Makan time!!! ni aku punye. 

kebulur lepas jalan-jalan

macammana nak kurus 

angah yang comey (sbb blanje nasi arab)

Lokasi Keempat : Manjaku Bangi. Memang kalah Manjaku Dataran Senawang.

Auntie Anne!!!!!!!!Borong sampai RM73 hengget!

Lokasi Kelima & Terakhir : Saba' Cyberjaya

Aku order air yang gambar number 2

Tunggu nasi arab sambil compare BB sape lagi lawa

nak jugak tu ANGRY BIRD

Berangan ade iPhone 4

Ema with Era

Yea da sampai...Service restoren ni memang laju.

Yin minum air Mangga. Tapi tu bukan air, tu buah dalam cawan..seram!


Ni Icap punye. Die order Beef.


Aku lak order ayam. Diorang jelez sbb aku nye paling Shidap!


Ni lak Yin punye, kakngah & Era punye xsempat snap sebab diorang KEBULUR................


tengok ni si kurus Yin makan. Licin. Aku pun xleh habis sebab banyak.


Aku siap tapau untuk anas lagi. Thanks Sis Ema sebab belanje kami.:)


Tu die Restoren Saba. Aku pasti akan datang lagi bawak Anas & Anya pulak.




Fuhh memang penat sangat aritu. Bukan penat sopping je tapi penat makan. Pulak tu sume makanan best mane la xgemok.....Tapi memang bestla makan nasi arab kat sini. Memang jauh beza dengan kat Seremban. Mama siap pesan lagi suh bawak die gi sane.Hehe. Untuk Anya aku belikan Auntie Anne nye roti cokelet & cookies famous amos tu, suke die. Hem oklah. Adios.......:)

Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design