Thursday, September 15, 2011

seRi MaLaySia

Wah akhirnya ni la entri last aku pasal berbuka pose..Minggu terakhir ramadhan kalini, aku, anas, anya, yin & erra cadang nak try berbuka dekat Seri Malaysia lak memandangkan kitorang xpenah jejak ke sana. Booking pon memang last minit sebab time ni kebanyakkan kedai dah stat tutup sebab nak cuti beraya..Tapikan, best jugakla makanan yang dihidangkan..berpatutan dengan harga yang murah,,............


ini yang aku cari dulu. Menu wajib!
adoi ni yang aku lemah ni. Memang gile kek la katekan...tapi kek krim tu memang meletop!
ini sape punye agak-agak..?-yintekmarcelo punyela
Selagi tak penoh meja memang takkan puas hati
kuat makan memasing
kesayangan aku
tengok tu..taknak di suap
pastu kalau tak kasi merajuk+menangis satu hotel dengar
nia......nia.....pening mommy
mommy sayang .................nia
Nia muke garang je....macam tak puas ati jek.:)
time ni tengah tunggu abah bayar. Bukan main lame.
nia kene faham ye. Mommy memang suke bergambar


Ok habis da..tak banyak pon gambar time ni..Bile berbuka sini kan, tetibe aku teringat kenangan aku & anas time baru-baru kawen dulu. Tahon 2009. Kitorang da booking nak berbuka dekat sini, time tu sampai dalam kol 6.45pm..sesampai je terosla gi usha makanan..nak dijadikan cerita, time tu kitorang cume nampak menu yang dihidangkan biase-biase je.Cth aku paling ingat meehon goreng & nasi berlauk je. Dan-dan time tu jugak call Royal kebetulan ade kosong. So teros berbuka sane pulak. Hahaha.Tapi memang terkejutla tahon ni Seri Malaysia Hotel punye menu berbuka memang sedap & pelbagai. So puas hati.:)


Dahla aku mengantok sesangat ni. Tadi baru lek dari Putrajaya kol 11.45pm..Sok pepagi dah nak kene gi sane lagik. Kena simpan tenaga nih. :) Itu jela untuk harini, byeeeeee.
Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

2 comments:

E-na Zarina said...

Selamat Hari Raya dari E-na Lovely Kitchen

Irnie Rinawaty said...

Selamat Hari Raya jugak!:)

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design