Tuesday, September 6, 2011

sHopPing RayE !!!!!!

Sebelum aku nak hapload gambar aku, nia & nas time shopping raya aritu, aku nak wish Selamat Hari Raya buat semua yang menyambutnya. Belum terlambat kot sebab harini pon baru raya yang ke 5. So, belum sampai seminggu lagik kan. Nak dijadikan cerita minggu raya ni memang aku busy sakan kalah orang dah anak 11. Aku jarang online, salah satu puncanya Nia Adellia time cuti raya ni memang akan tido lewat kekadang sampai pukul 11pm.


Ok berbalik dengan cerita sopping aku tu, 26 Ogos haritu aku memang sengaja amek cuti untuk gi shopping dengan anas & anak manja Nia. Kire memang da plan awal-awal nak berbuka dekat quality hotel & teros ke destinasi. Nak dijadikan cerita, aku terpaksa gerak ke kl agak lewat dalam pukul 4pm. Dahla jem pasal orang dah sibuk nak balik raya kan.


Amek Nia dekat taska, kitorang terus gerak & sesampai kat quality hotel, check in, gerak KLCC. Memang kesal la xdapat nak try berbuka dekat hotel tu, tapi nak wat cmner, terpaksa makan dekat KLCC je memandangkan senang aku nak terus shopping malam tu. Sesampai je, barang pertama yang kitorang beli - perfume DKNY aku. Hehe. Pastu baru leh pikir nak berbuka dekat mana.


Macam die pulak yang puasa
plan nak makan kat Nando's terus bertukar ke Coffee Bean pasal dah full....Nasib cokelet cake ni shidap! rase die macam lava cake secret resipi tu. Memang best.
ini budak...................grrrrrrrrrrrrrrr................................habis la BB aku........................nak marah pon tak boleh.
Akhirnya dapat jugak makan set ramadhan Nando's! semata-mata nak rasa caremal cheese cake die. Not Bad.wakaka
Time makanan lum sampai. Cover lapa dengan bergambar,:)
Mommy pon nak jugakla..yang penting Nia senyuuuuuuuuuuum
Bukan main marathon Nia 
Yela,yela,,memangla hepi sebab baju die paling banyak dapat.
pantang nampak benda ni mesti nak merengek main
so kene sediakan syiling bebanyak pasni
sebab Nia akan minta naik berulang kali 
sampai pening
Tak silap kitorang balik hotel malam tu tak lewat sangat sebab takot Nia penat je & memasing trus tido sebab nak bangun sahur lak. Kumpul tenaga untuk shopping lagi..:)


pagi tu KL da lengang pasal sume da lek kampung nak beraya
nyenyak betol.....tak sampai hati nak kejutkan
aik da bangon.......good morning shayang........
di mana saje berada...hobi melukis tak akan dilupakan.:)
mommy,jom gi swimming!
hobi no:2
kenapa budak kecik suke main air?
dapat main kejap je sebab nk kejar masa gi sambung shopping..
dah ade orang yang tolong sorongkan stroller tu.
antara perkara yang boleh wat aku hepi

Ok tamatla cerita aku wat kali ni...nanti aku nak hapdet gambar time beraya pulak. Tak sabar!




Byeeeee..........Nak tidooooooooooo....:)

Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design