Wednesday, October 3, 2012

Putrajaya OH Putrajaya

salam..

Hampir terlupa pulak yang entry pegi putrajaya 15 Jun 2o12 ni aku belum post dalam blog..Lately ni busy dengan kerja..bosan la..nak cuti pon payah. Sebab pikir keje yang belom setel2. 

Ok taknak bebel pasal keje..tak best..Ni cerita aku pegi Putrajaya dengan Erra..time ni tak silap Erra lum kerja lagi. Die penggangur sepenuh masa. Sekarang bile dah stat keje ni bukan main busy..nak ajak jalan Putrajaya lagi pon taknak...Takpe Erra...sombong...HAVOC! Hahaha.

Macam biase, pagi tu mesti kakngah ade masakkan sesuatu. Haritu die masak mee goreng. Sedap tau! Erra pulak masak telur goreng..Die makan telur je. Diet katenye. So aku dipaksa habiskan mee tu. Tapi i rela. Yess!
Time ni otw nak pegi mane e..oo misi mencari baju kurung tak silap..ni dekat Bangi. 
Penah dengar Butik Sutra Ungu tak? Sini banyak baju kurung moden yang design latest-latest punya..Geram jugak tengok. Aku tak beli cume beli rantai je kat sini. Apara..
Harge patot-patot..Ikot jenis kain jugak. Erra pon sempat beli sini untuk baju kerja. Yang peningnya aku & angah yang kene pilih untuk die. No taste!

Lepas setel tu, terus kitorang pegi Alamanda..makan time!!Lapa sudey.
Ni kire 1st time untuk aku & Erra makan dekat Garden ni. Cantik tau tempat die. Teruja sekejap.
Kitorang pilih tempat yang de buaian tu. Nia kalau ade mesti die suke ni. :(
Desert! Macam-macam hade..pilih ..pilih..
Ee..cantik hiasan kat sini..Memang aku minat hiasan ala-ala English Style ni.
Cermin tu..suke.suke.
Anas sms pulak.
Yummy!!!Air aku vanilla..angah watermelon kot. Erra si diet gurl mineral water ok. Baik bawak dari umah.
Dan ini makanan haku...Spagetti Carbonara..feveret!
Ni pon same..tapi share bertiga. Puding Roti kegemaran satu family.
Ni angah punye. Die suke sangat makan chop-chop camni.
Eh sori tadi Erra punye. Nia angah punye..Steak.
Semua kene paksa makan sampai habis..sebab taknak membazir. Kami anti pembaziran.
Lepas makan terus tengok movie..ngam-ngam je pas makan movie stat.
Eh nak tunjuk sikit air Vanilla aku tadik. Sebab sedap sangat kan. Wangiii je. Siap ade marshmallow.
Nak datang sini bawak Anas & Nia pulak pasni
Ni aku terjumpe kat Alamanda. Sape nak aku belanje?
Ni pon aku belanje..Ade berani?
Wajib tapau Auntie Anne...sedap nye........feveret jugak!
Ni cincin Nia..terjumpe dalam kereta time nak balik. Tetibe hati sebak..windu...ngeee.

Ok itu saje.Kesimpulannya makan dekat Garden ni best cume kene makan time lapa..kalau tak loya jugak.Time ni aku belum mengandung lagi so takde kene mengena ok.Eh tiba...Plan nak pegi lagi ujung bulan Oct ni. Sis Emma sila apply cuti ye..jom shopping baju anak kite untuk Raya Haji ni. Eh hover. Besok pulak aku nak scan baby 4d..Excited sangat. Harap sumenye ok. Nanti kalau rajin aku hapload la gambar dalam blog. 


Itu saje wat harini. Daaa.....(Nak melayan Nia yang asek nak makan sekarang ni)

Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design