Saturday, August 27, 2011

Berbuka PoSe dekat ~ A Famosa

Eeee..ape ni ape ni. Orang len dok sebok cecite pasal ghaye, aku je terhegeh baru nak hapdet time berbuka pose. Iyu.......:(  Bia la janji aku dapat kurangkan gambar dalam lappy aku ni. Da lame sangat bersarang. Dalam FB lagila aku malaz nak taruk. Tah nape.


oK ni sambungan dari entry sebelom ni. Lepas lek dari shopping raya tu, kitorang singgah senawang berkemas & terus ke Tampin lak sebab dah janji dengan family nak berbuka bersame dekat A Famosa Resort tu, disebabkan last year aku tak dapat pegi...So, nak jugak!!!!


Sebelom gerak dari Tampin..Anya nape
'Mommy,mommy....nnti kite makan fish ni ke.'
Cantek jugak tempat ni..1st time datang kene lah mek gambar.:)
Wawwwwwwiiiiiii...menu special kat sini mama cakap capati tu. tapi aku suke ciken chop die. Cake je kureng..
Kejap je Anya statik macamni..Lepastu..............Haiyo tepok dahi la mommy..pening!
Macam biasa kalau tak penoh meja memang tak sah 
Akhirnye jupe Feveret Anya. Bubur jagung. Habis 2 mangkuk jugakla.
Dah kenyang makan, suap auntie Nana pulak.
LOVE MAMA!
Nana yang chumel...
Anak manje abah la katekan...
'bak....................nak...................' (nada manje nak camera..)
lepas kenyang bergambar lagi. Tak sudah-sudah.
sesi melawat tapak..nak tengok ade lagi tak yang belom di rase.hahahahahaha
Anya takot dengan unta tu..Maybe takot dengan mulutnye?
Tengok Anya...baju lain, seluar lain. 
Bubye sume.........muahhh!!



Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design