Thursday, August 30, 2012

Raya Pertama 2o12

Assalammualaikum.


Jom kalini nak share gambar raya 'FAMILY BESAR SAYA'.

Dulu-dulu kan, mase time sekolah, aku tak suke adik beradik ramai. Sebab bagi aku agak merimaskan & bising. Segalanya nak kene share. Boring. Kadang-kadang pernah berangan, kalaulah aku ni anak tunggal..mesti best. hahahaha. Perasan.

Tapi bile sume dah besar-besar, dan sejak aku kahwin, rase seronok pulak. Bangga bile cakap adik beradik saya ramai. 9 orang. Lepastu, masing-masing sumenye bile dah besar agak sporting & dah rapat. Ingat lagi time kecik-kecik..aku suke gaduh dengan adik-adik aku. Yang aku paling ingat, aku pernah ketuk kepala Icap sebab die gigit aku. Hahaha. Pastu, bile main bola dengan Ira, saje je aku baling tinggi biar sampai kene kepala die. Selalu kene marah dengan mama. Kalau apape sure aku kene punye sebab aku antara yang nakal jugakla. :)

Ok ni lah gambar raya kami sefamily. Hasil tangkapan abang Ipar. Kredit utk kamera Icap.


 Tu die. Meh aku perkenalkan. Yang paling kiri tu adik paling bongsu. Irdina. Sebelah die kakak sulung, Intan. Sebelah lagi kakngah aku, Irma. Pastu Icap, Is (Mesir), Mama, Papa, Ipan, Niny (aku ler) sebelah aku tu Yin pastu Ira.
 Kalini adik beradik perempuan bergambar bersama anak masing-masing. Background gambar ni lawa kan. Itam putih gitu. Ni kuarters Tampin. Nampak tu Nia taknak lepas kopok udang dari tangan die.
 Ok bergambar bersama kami bertiga yang dah kahwin dan suami serta anak sekali lagi. Time ni baju tak sedondon dengan my Anas & Nia.


Tema kaler itam+putih ni memang dari last year punye plan. Tapi plan mama tak jadi bile Is tak balik beraya. Die beraya dekat Mesir tahun lepas. So tahun ni mama nak ambik gambar family dengan baju tema..Complete sume ade.


* Dengar cerita ade orang tak puas hati gambar ni....Diorang plan nak bergambar sume balik sekali lagi..kalini nak tema PINK pulak dah!!!!grrr...macamtu la bile dah ramai-ramai ni. BANYAK KERENAH! Layankan jele......


Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design