Sunday, August 21, 2011

Berbuka Puasa @ Allson Klana Hotel

12 Ogos (Jumaat) aritu aku & family pegi berbuka dekat Klana Hotel pulak. Bukan main ramainye orang tak sangka. Macam semut. Hehe. Macam biasela, gambar wajib amek punye...Terutamanya gambar anak manja kesayangan aku sorang tu. Lasak.Dah tak nak duduk dah sekarang ni. Haih.


sampai-sampai terus serbu ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cantekkan..............susunan. :)
suke gambar nih! anya yang busy makan buahan
Love Love Love
Abah busy melayan Anya kat belakang, mommy busy bergambar
Kalau dah manja macamni lah...sikit-sikit nak merajuk..
Anak Polis memang garang eh?
Selain cheese cake, aku akan cari benda ni kalau makan kat hotel.
Merajuk lagi. Kali ni abah pulak pujuk.
Papa & Mama makan beradap.
Comel jugak adik bongsu aku nih..
As Usual..bergambar beramai-ramai
Kesimpulannya, berbuka dekat sini aku xberapa gemar sangat sebab takde favourite food aku.....Hehe.Nak tau ape yang aku suke makan, aku da cerita dalam entry sebelum ni. Hem orang cakap bulan puasa ni boleh turunkan kilo. Tapi TAK bagi aku kot...sebab asek makan ....jek! Nanti aku nak timbang last puasa..Sereeeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!!!!


Lebih kurang lagi seminggu je nak beraya...Misi lum tercapai lagi ni...:(


Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design