Friday, August 26, 2011

Royal Hotel ~ Part 2

Salam...

Disebabkan besok aku cuti, so aku merajinkan diri nak hapdet blog aku dengan entry berbuka pose lagik..Kalini  kitorang berbuka dekat Royal Hotel, Seremban buat kali kedua. Yippie!Ni cerita sabtu lepas.. memang sengaja melambatkan entry ni sebab payah nak pilih gambar. Banyak giler ok.

Otw. Agak lame jugak Anya wat muke cmni..Auntie yeen kate senyum..............ni lah hasilnya!
Aksi baru. Sempat lagik tu.
Nasib nak pegi Lobby jek. Kalau tingkat l5, mau 500 keping gambar Yeen snap
Tempat yang aku booking ni memang selesa la kalau bawak anak kecik sebab leh relex2 lepas makan kat kusyen tu
Anya mood baik...Auntie Na terlebih mood.
Anya muke serius je..Marah sebab pakse mek gambar
with Yeen aka Yintekmarcelo
Hjh Marsita aka mama yang busy melayan cucu-cucunya
Aku suke gambar ni sebab ade Anya dan ade cakkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeee
Suke gile dapat makan spageti paling sedap. Puas hati!
Anya saaaaaaaaaaaaayang atok....
Kusyuk betol Anya tengok along main game gune phone mama die...Yang penting tiga-tiga geng kerinting!
Yang ni sedap, tapi aku paling suke gile yang kuah putih...sampai xsempat nak snap pic...kejap je dah licin
Sayang saya & Ayang saya...:) 
Kesimpulannye, memang bestla berbuka dekat Royal ni. Puas hati sesangat walaupon time ni dah ramai & agak sesak time nak mek makanan tu. Anya pulak tanak dok diam. Fuhh..Dugaan.Nasib ade anak kakak yang comel lote sume tu. Nadrah, Kyra & Amsyar. So Anya leka la sket..senang mommy nak makan.Hehehehehe.

Tamatlah sudah cerita berbuka ni...Besok kalau rajin aku akan hapdet lagik pape entry.
Tak sabarla besok................Nak pegi shopping raya lagi..................
:)

Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design