Saturday, August 13, 2011

Royal Hotel ~ Part 1

Sedar tak sedar da masuk 2 minggu umat Islam berpuasa,. Alhamdulillah cuaca sekarang yang tak berapa panas & kadang-kadang hujan tu membuatkan aku rajin ke bazar ramadhan tahun ni. Nak diikutkan tiap hari aku bertukar bazar. Cakap je kat mane aku tak penah pegi.Hehe.

Sabtu minggu lepas, (lambatnye hapdet blog) seperti biasa papa akan belanja kitorang berbuka dekat hotel area Seremban ni. Yezza tu yang di tunggu-tunggu. Nak wat cane dah memang kuat makan sejak kecik..~alasan. Dan seperti biasa sesi fotografi dengan family tu kire wajib la bile dah berjumpa reramai ni. Jom layan gambar-gambar kitorang dekat Royal Hotel ni.

Sampai-sampai terus bergambar. Abah & Anak.
Again.
Yang di tunggu-tunggu.!Dah setahun aku xmerasa bingke roti nih.
Marble cheese cake feveret aku & anas...teringat makan ni time Candle Light Dinner tuh
Haaa..yang ni paling aku suke. Kalau xde memang xselera la nak makan.Ngeeeee..
tengok tu anak manjaku dah de banyak gigi
Nia tetap maintain jari dalam mulut.
Sekarang ni dah kuat merayau. Tak nak duduk diam.Layann....
Part ni yang aku lemah ni..cAkE!!!!!!!!!!!!
with YintekmarCeLo
icap sampai hotel je nak tertido.
papa pandang camera yang anas snap!comel....
nak balik pon sempat bergambar sakan
ni acara wajib. Amek gambar depan cermin! Gedik je sume beradik
Susah nak snap gambar Nia. Geram jek.
Yin kate meh kite bergambar lagi..Tapi kali ni without babies!!hahaha
Cian anya muke da ngantok tu. Almaklumla lek pukul 9.30pm.
Suke gambar ni..Dua-dua muke gembira kekenyangan yang teramat dasyat.
dalam lift pon sempat lagi. Kecoh sekejap. 
eh tertinggal lak gambar yang ni. Bukti makan bertambah.
kembar 
kesayanganku.:)
Hah akhirnya berjaya siapkan entry ni,..ngantok giler dah ni. Besok pagi nak bangon sahur sebab tak kenyang makan berbuka tadi. Tak shidap!!!!!:) Oklah. Bye...
Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design