Friday, April 13, 2012

Barangan kecantikan diri - anas punye

Hye!!

Jom kite selongkar...mood tengah rerajin nak wat 5s dekat umah nih..Kalini nak terjah dalam almari solek anas...jom layan...(sebenarnye gambar ni dah lame aku amek cume entry je baru nak post. Mungkin ade sebahagian krim muke yang sudah habis. Opss)


Ok ini die perfume yang anas gune sekarang & perfume kesukaannye setakat ini. CK punye pon die minat jugak..Aku suke bau CK One..memang best. Standard la kan orang lelaki..ini je dah banyak bagi die. Kalau pompuan sure nak penuh satu almari walaupon yang gune cume satu. (aku ler tu)

Ini ialah ape ye....ooo ini deodorant & minyak rambot die..

Dan ini ... mempersembahkan....barangan kecantikan anas...tengokla tu patot la aku punye foundation Loreal xjejumpe...Lepas tu yang xtahan masker Mustika Ratu tu, Tah bebile die beli.. Amboi orang lelaki pon nak cantik apetah lagi perempuan kan..Hemmmmmm.

Ok done! Ini die hasil 5S yang aku telah lakukan ke atas barangan tersebut. Setelah di lap2 bersih, aku susun cecantik macam gambar belah kiri. Nampakla kemas sket ye x??

Lepas tu, tunggu anas lek keje & mandi..bukak je almari tu muke die biase je. Pastu berkerut. 

aku : surprise !!
anas : pebendenye?
aku : ade perubahan x?
anas : whatsss!
aku : tu...tengokla almari solek tu kan da kemas sket brg b
anas : laaa...patotla lain macam jer. lagi susah nak cari barang. Patot xjumpe.



~ nampaknye skill 5S aku perlu diperbaiki. Takpe niny jangan sedey. sob. sob.

Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design