Wednesday, April 11, 2012

Izra Nadia a.k.a Erra

Erra era eeera..........(nyanyi)

Kalini entry pasal Izra Nadia ...sila goggle.miahaha

Harini cuti so boleh bersuka ria post entry bebanyak. Itupon kalau Nia tak kacau la...Cerita kat bawah ni belom la lapok sangat pasal tak silap dalam bulan lepas, aku teman Erra pergi survey dan beli lappy dekat Jusco. Time ni rehat hari Jumaat. So dalam masa 2 jam dapatla jugak lappy idaman eraa eeeera (nyanyi).

Apelagi lepas dapat je beli lappy, sementara nak tunggu cine tu install antivirus bagai, aku ajak Erra lunch. Pening jugak nak pikir bile makan ngan orang diet nih. Bored!

Akhirnya...kitorang gi makan dekat Johnny..1st time ni aku & Erra try makan steamboat kat sini. Gayat sket la sebab tempat kitorang je asap sampai ke bumbung JJ. Miahaha

Taraaaa ini die. Memula nampak sikit & tak cukup bagi aku. Biasela tamak kan. Tapi.....Erra kejam sebab die cume makan sup sayuran die pastu tak mengaku tu makanan yang kitorang janji utk share.

Camni lebih kurang ayat die : 'Eh mane de aku punye ni jela..aku diet ni.diet ni. Tapi takpe aku tolong ko habiskan. Chian Niny. '

Ini je yang ko order Erra??????Kalau aku diet, biase time kat opis or umah jer. Kalau kat lua jangan haraplah kan. Tula die diet Niny yang memain sebab tu tak kurus2. Chiaaaaannnnnn.

Yang ni aku punye.

Masak memasak bermula...Ni lah kejadian asap sampai ke bumbung tu. Rupenye Erra tak tutup suiz.  (salahkan Erra ..chiannn)

Yang mee ijau tu aku amek set..Sekali dengan kuah tomyam, air aneh tawar giler & ice cream !

Nak meletop perot.. Erra dera aku habiskan..die kate jangan membazir mama tak suke..Miahaha, Lepas dah kenyang tu ice cream vanilla kesukaan aku tak sesampai lagik. Hangin betul dahla orang nak cepat ni. Bila dah dapat tak habis pulak. Erra pandang je die bukan nak tolong. Die kate MANIS..MANIS...


Kesimpulannya ok ok la kalau nak makann kat sini..Time lapar & diet memang sesuai la...Aku rasa anas mesti tak berminat kot..biasenye kalau lalu restoren ni pon die pandang cam gitu-gitu je. Gedik x. Tapi harga pon ok jugak..Takdela mahal bebenar. 


*pssttt Erra bile ko nak datang sini lagik...27 hb ni on tak????????


:)

Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design