Tuesday, April 24, 2012

BattleShip

Hye .. ni entry kedua untuk harini. Walaupon tak berapa sehat (flu) tapi tetap nak update cerita. Sejak semalam la selsema nasibla tak demam..sebab bulan Januari aritu kan baru demam teruk. Hem aku memang biasenye akan demam di awal tahun. Aku pernah terbaca satu artikel ni, dimana badan seorang manusia yang normal tetap akan demam setahun sekali. Kalau tak demam or asek demam memanjang tu dikire abnormal lah ek??chiann..miahaha.


Eh sambung cerita...memulanya Anas ajak tengok cerita 'Cabin in the Woods'. Aku pon teruslah google untuk pastikan samada kat Seremban dah kua lom movie tu. Seperti biasa..hampa..almaklumla Seremban. So, cerita yang hangat sekarang yang ade dekat sini cume Battleship. Bunyi macam best kan. Jadinya ahad aritu (22 Apr 2012) kitorang pegi JJ Semban2 ni semata-mata untuk tengok movie & lunch sesaje.


Cerita ni ramai giler orang tengok ok. Full.

Pada pendapat aku cerita ni best jugak. Ade lawak2 sket..memule je cam bosan sikitla, Anas cakap cerita ni biase je bagi die. Amboi. Kemain mentang2la aku yang ajak tengok cite ni. Die siap kasi 3 bintang. Hahaha da pandai dah...

Lepas habis cite tu dalam kol 2 lebih camtu..kitorang gi makan mcd. Anas cakap nak makan ayam goreng mcd. Aku on jer. Nia macam biase kitorang belikan Happy Meal. Siap dapat 2 mainan lagi. Maybe sebab kat kaunter tu nia cakap 'Nak dua.nak dua'.
Hahaha..yang ni pulak time tunggu anas gi amek botol susu Nia yang tertinggal dalam wayang tadik. Boleh terlupa kan pasal nak kua cepat sangat. Lepastu memasing taknak mengaku salah siapa.
Kelakar je badut tu. Nak tau tak, aku dapat selsema lepas tengok badut tu tau. Chian die tak sehat tapi still kene keje.Lepas tu belon yang die buat asek tak menjadi. Bebudak punyela ramai berator panjang ni. Nasib Nia tak heran sangat nak belon tu. Mungkin sebab die serem tengok rambot badut tu kot. Miahaha. 

*harini hujan je..tapi dalam umah still panas....Jumaat ni aku cuti pasal nak ke Putrajaya. As usual la banyak benda nak buat kat sane. dah gaji la katekan..:)


Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

2 comments:

errraaaaa said...

nk kua g ner tu.....miahahaha

Irnie Rinawaty said...

shut up erra. (nyanyi)

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design