Tuesday, October 11, 2011

Hari Raya Keempat 2011

Ni cerita raya keempat uolsssssssssss........Dan ini cerita raya last bagi tahun ni.


Ok macam biasa aktiviti time raya memang tak sah kalau tak habiskan masa bersama family pegi men boling & nengok movie. Lokasi kalini kitorang pilih Jusco Seremban 2.


Dina nak tunjuk jam baru die.
Uncle Pan yang baru habis PMR
Papa 1st time main bowling tapi terer giler!
Turn Dina pulak. Mama tengah ready-ready.
Makan dulu sementara tunggu turn...
Feveret-Corn
As Usual
Tetibe
Habis bersepah tempat tu bile sampai family kitorang
Ceewah!
Dah penat main bowling, papa nak urut badan jap
Makan kat Chicken Rice Shop sebelum tengok movie.
Sempat belikan Nia Miau-Miau ni.
Men game pulak dah
Suke wat muke macamtu tau
1st time naik benda leh terbang-terbang. Suke.
Abah relex je kat belakang
Nasib ade stroller ni. Banyak betul berbakti time aku & anas dah penat nak dukung Nia
Baju : Baby Kiko. :)

Kitorang tengok cite Hantu Bonceng haritu. Memang lawakla. Bayangkan anas yang tak berapa gemar tengok filem Melayu pon cakap best. Tapi mama & papa tak join sebab diorang adehal pastu terus balik lepas makan nasik ayam. Eh, tak lama lagi aku ngan sis Irma nak buat satu bisnes...Memang dah lama plan cume tunggu masa yang sesuai je. Nak cakap ke.....em tunggu la kalau dah ade stok baru aku akan hebah dalam blog & fb aku nanti. Yang penting barangan yang aku nak jual tu memang berbaloi di beli dan yang paling penting limited edition ok. :)

Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design