Tuesday, October 18, 2011

Mecari UhU-uHu di Pavillion.:)

Tarikh gambar dalam entry kalini 19 February 2011. Disebabkan sekarang aku takde cerita baru yang nak di sharekan, so baik aku post je gambar-gambar yang aku amek time pegi Pavi semata-mata nak cari uHu2. Puas anas dok surf internet nak mencari benda ni pasal nak layan kerenah aku yang macam orang mengidam. Hehehe.


Aktiviti wajib
Time ni abah pegi toilet ke isi minyak macamtu lah.
Jari da leper da Nia oiiiiiii
Tak tau nak tulis ape dah
Mommy kite nak pegi mana ni mommy??
Kat mana ni mommy??
Ni ke Pavillion mommy??
Lunch kami haritu. TGI Friday!
Pegi makan sambil dapat belon. Freeeeee.
Nia cuba untuk memecahkan belon
Super excited
Tah ape yang di tengoknye ni
Best bawak Nia berjalan time ni pasal tak banyak ragam
Wajib lah ade cuppies kesukaan aku. Paling sedap perisa vanilla & Red Velvet. Yang ni aku tapau untuk adik-adik aku.
Over
Mana makanan kite ni shayangg
Muke bosan menunggu padahal tak ramai orang pon.
Disebabkan lambat, so nak hilangkan rasa bosan ialah bergambar sampai pening
Muke bosan + lapa 
Haaaa itu die. Air mommy Lemon Lime. Abah punye pineapple. Anas memang suke air nenas sebab die kate nama b kan anas. ??


Yang ni Nia punye. Fish & Chip. ini free untuk kanak-kanak bawah 6 tahun. Seronok!
Yezza ni aku punye. Sedap tapi banyak sangat. Tak leh nak makan banyak cheeze ni loya pulak tekak. Nak tapau boleh?
Anas punye steak. Die ni memang suke makan steak tapi tetap tak habis sebab banyak. Tebal.
Lepas makan haruslah jalan-jalan untuk mengelakkan lemak tu berkumpul. Hahaha. Eh perasan tak baju Nia dah bertukar. :)
Yeaaaaa ini lah die Uhu-Uhu yang aku cakap tu. Memang sedap & ada macam-macam perisa. Paling best strawbery & cheese. Kalau nak cari benda alah ni cari la dekat The Loaf. Ini bukan cuppies tapi macam ice cream.



Ok itu saje yang nak di cerita malam ni. Kalau rajin aku update lagi kejap kang. Nasib la Nia tidor awal harini. Maybe sebab petang tadi die bantai main sambil nyanyi tu yang penat sangat tu. Ok. Daaaaaaaa.:)

Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design