Monday, October 10, 2011

Hari Raya Ketiga 2011

Tak habis lagi cerita raya aku? Haruslah cerita sampai sebulan, kate raye sebulan kan. Hehe. Kali ni nak share gambar time pegi beraya ke tiga rumah. Bersempena raya ketiga ni kan so rumah pon haruslah 3 jugak.




Posing sebelom pergi kumpul duit rayeeeeeee
Dina nampaknye macam tak larat nak dukung Nia je
Yin yang soh Nia pakai baju kurung polka dot ni lagik. Katenye nak same.
Senyum senget. Time ni kitorang berhenti breakfast dulu dekat R&R Seremban
Pastu teman Dina beli Cool Blog die. Pepagi dah minum ais.
Gula kapas tu sedap!
Lame pulak orang tu wat cool blog Dina.



RUMAH PERTAMA : SEKSYEN 19, SHAH ALAM

Ni bukan singgah nak beraya tau, just nak check uma lama kitorang dulu. Ni la umah di mana aku dibesarkan selama hampir 8 tahun jugak. Kirenye sejak aku darjah 1 sampai aku tingkatan 1. Sebelum tu kitorang duduk Selayang. 
Wajib ada gambar bertiga
Yin yang suke bergambar tak kira masa
Najwa Latif in the house!
Mama & Papa mengimbau kenangan time duduk kat Shah Alam 
Papa kata pokok ni dulu papa yang tanam. Sekarang sudah besar!
Nia = Monyok
Senyum paksa
Niny & Najwa. Muahaha


RUMAH KEDUA : UMAH ATOK @ KG. PANDAN KL

Time ni lak kat umah atok. Nia ade moyang!
1st time aku datang umah atok.
Ha yang belakang Nia tu lah atok aku merangkap moyang Nia
Jom ke destinasi terakhir hari ini.
Eh alahai Nyanya..Nyanya...remote kat umah banyak sayang...



RUMAH KETIGA : UMAH MAKTEH @ CHERAS KL

Hobi dimana-mana sahaja. Kreatif macam abah kot...
Mommy time kecik-kecik dulu pon suke main patung. Siap ada koleksi set Barbie.
Acara makan-makan bermula. Sume makanan sedap belaka. Paling sedap kek yang Zati buat.Yum.yum.
Rupenye bukan senang nak soh budak kecik makan kan?
Tapi aku rase time aku kecik dulu senang je makan. Hehehe
Macam-macam aksi
Termenung tengok apetah tu
Sayang gile ngan angry bird yang mommy belikan kat Jalan Tar tu.
Tetibe ade cerita best pulak.........
Apelagi terus baring & try nak kuatkan tv
Suke gambar ni, ....comot tapi comel. :)
Nia nak tunjuk skill ngan anak moksu
Ha jangan tak tau Nia ni penggeli sket-mcm mommy kot.ngeeee
Time ni baju pon da basah dengan peluh
Rambot lak dah stat serabai,
Di apit 2 uncle yang ensem. Uncle Ipan & Uncle Icap.
Adakah Dina tidur jugak?confius.


On the way nak lek ke Seremban bukan kate Nia, aku pon terlelap sama. Kitorang sampai umah Senawang je dalam area kol 6pm kot. Takdela lame sangat kan. Tapi memang penat la sebab asek nak kene dok dalam kete jek. Tapi yang paling bestnye, aku dah dapat resipi kek coklet kukus paling sedap dari Zati. Minggu tu aku terus try tau. Pastu kali kedua aku buat kek tu time harijadi mama yang ke 50. Gambar kek tu nanti-nantila aku masuk dalam blog..itu pon kalau rajin. :) Eh yang penting anas pon suke kek yang aku buat tu. :) lagi.

Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design