Tuesday, May 22, 2012

9 May 2o12

Ini sambungan dari entri sebelum ni.


Aku memang suke cuti. Dan sangat sayangkan hari cuti. Kalau boleh nak buat benda yang berfaedah @ benda yang ko takkan dapat buat bile time keje. Aritu time anniversary, aku memang sengaja amek cuti pasal nak settlekan beberapa hal & mengemas rumah.


Pagi tu, dalam pukul 10am aku gerak ke Tesco berdekatan dengan umah aku tu. Ade barang nak beli sikit. Nyanya pulak aku hantar taska supaya perjalanan aku berjalan dengan lancar. :) Anas pulak keje. So seronok! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..


Disebebkan aku pegi sorang, so kejap je dah setel. Gambar atas tu aku beli choc tart. Best dan besar. Walaupon sedap tetap kejung di peti aisku. 
Sempat rembat baju Nyanya. Yang ini memang takde plan nak beli tapi TERBELI.
Lepas balik tu, perut terasa lapar pulak. Aku masak simple je. 
Inila baju yang telah dikumpul selama seminggu. Nak lipat time Nyanya ade memang jangan harapla. Jap lagi ko dah lipat die kembur balik. Grrrrrrr.

Petang tu anas lek awal pukul 5pm. Ni kire surprise la ni...Anas tak tau aku dah order pavlova.


Can't wait!!!!!!!!!!!!!Order dekat area S2.
Tara!!Buah-buahan yang sangat fresh...Strawbery kegemaran mommy & Nyanya
Tebal. 2 Layer. Ni kali ke berapa tah aku telan Pavlova. Memang suke sesangat.
Aku suke membeli Pavlova dekat tempat yang berlainan supaya dapat bezakan yang mana paling sedap...dan yang mana paling murah.;) 
Dah semestinyelah budak ini paling over..siap nyanyi lagu 'Baju uuuuu..Baju uuuuuu'(dlm nada hepi besday to you)
Sorila mommy pakai baju tidor je kalau dok umah.walaupon hari siang.wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ok kasi can la dekat anak dara sorang ni..Lagipon die berlakon je ni untuk mek gambar.


Petang tu memasing kelaparan sebab makan pavlova tak kenyang. Terasa macam makan hilang..makan hilang. Apelagi balas dendamla time dinner dekat Royal malam tu.


~nak hadiah~:)


Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design