Thursday, July 19, 2012

Kenduri Kahwin Jannah

Jannah dah selamat kawen 27 Mei 2012. Jom jela layan gambar time dekat kenduri tu.




Aku pegi dengan kawan opis NIENA. Kenduri tu dekat Dewan Majlis Perbandaran Nilai..Jannah ni pon kawan opis aku jugak.
Lauk pauk sumenye sedap-sedap..Suke sangat! Ni mek gambar sementara tunggu Jannah bersanding.
Makan cendol pulak.
Ni coklet untuk bebudak..Sedap..rase nak mintak lagi..:)
Aku suke tengok pelamin die. Nampak mewah kan. Dengan lelampu tu lagi..Hem..
Yang ni pon cantek..Rase macam nak kawen sekali lagi boleh?
Tu die Pengantin..Nurul Jannah Hassin. Cantik sangat baju die..design tu dah macam dress.
Gambar ni dari kamera KAK HASNI. Thanks kak...
Gambar-gambar ni sume dari camera Niena.. Aku terlupe bawak.
Selamat Pengantin Baru Jannah! Hope cepat-cepat dikurniakan baby...


Thanks Niena sebab drive kete haritu...Balik tu sempat singgah umah umah Niena sebab nak jupe baby boy die..Rayyan..Nia pon suke dengan Rayyan. Bukan main hepi. Nanti ade mase kite jupe lagi ye..

* Tadi baru dengar pengumuman puase...Besok dah boleh bersahur. Terus tanye Anas nak sahur ape..So senang aku nak masak. Aku dah pikir nak masak nasi, pastu masak ayam goreng & telur masak pedas. (macam mama selalu buat). Tapi Anas cakap die tak boleh makan nasik time-time gitu. So die nak aku buatkan teh pastu makan roti jerk. :)

Ok bye!



Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design