Tuesday, July 10, 2012

Kuih Raya 2o12

Bukan main lama menyepi...tetibe kembali dengan entry kuih raya. Pose pon lom ganti, tetibe nak jual kuih pulak.

Salam...

Sebenarnye  sample kuih ni dah habis..sekelip mata jerk. Tapi jom jelah cuci-cuci mata gambar kuih raya yang nak jual ni. 


Tengok siap ade file 

Ini dia...hage pon patot-patot.

Kasi zoom sket 

Yum yum.....

Nia nampak beg ni bukan main berebut ngan aku

Tara....ini die sample kuih yang dah habis tu.

Ini Mini Popia..Hage RM16. 1/2 kilo per paket.

Ini sape tak kenal memang nak kene. Maruku RM12. 1/2 kilo per paket.

 Kuih Kelapa Pandan RM19. 50 bijik.


 Kuih Jalur Coklat RM19. 50 bijik.

 Kuih Cornflake Oren RM19. 50 bijik. Yang ni memang sedap tau! 

 Kuih Samprit RM18. 50 bijik.

 Kuih Marble RM19. 50 bijik. Ini kalau sape suke coklet confirm beli.

 Kuih Almond London RM22. 5O bijik. Almond sebijik dalam tu..best!

Ok last sekali ialah kuih Tart Nenas...RM 22 jugak. Sape penggemar tart???


Sape yang rase nak order tu bolehla contact aku...tapi sorila sample dah habis..Last order minggu depan..sebelom pose. Kuih ni Kak Nora yang buat. Akak tu selalu jual bermacam jenis kek dekat opis aku tu. Kalau nak tau kek kawen aku die lah yang buat jugak..Shidap!!


Eh nak menyelit sket gambar kek kawen aku dulu. Kek tu tiap tingkat lain flavour..tak silap ade vanilla, (wajib!) cokelet & orange. 

Oklah..tak sabar nak wat entry seterusnya...tiada halangan untuk ber internet di rumah lagi!


Thanks for reading my entries. Love, Irnie Rinawaty

No comments:

Photobucket
© Irnie Rinawaty | Templates Design by | © Nurulchumel's Design